El Club Joventut Badalona i Carles Duran han arribat a un acord per rescindir el contracte que unia ambdues parts

Davant la necessitat de revertir la dinàmica i considerant que era el millor pel futur imminent de l’equip,  el Club i l’entrenador han arribat a un acord per finalitzar la vinculació que els unia fins a juny del 2025.

Carles Duran es va fer càrrec de l’equip en un dels moments més difícils de l’entitat a inicis de l’any 2018. La seva arribada va ser un revulsiu i va aconseguir treure l’equip de la zona de descens i assolir la salvació de la categoria quan semblava impossible. Des d’aquell moment l’equip ha continuat creixent fins a arribar a assolir objectius quasi impensables.

Al llarg de les sis temporades com a entrenador del primer equip, 13 jugadors han debutat amb el Joventut sota les seves ordres, en una mostra de la importància que sempre ha tingut, té i tindrà el planter.

Des del Club Joventut Badalona volem agrair al Carles tot el que ha fet per la nostra entitat. Han sigut més de dues dècades defensant els interessos de la Penya, tant en la seva primera etapa com en aquesta segona; amb la màxima implicació i professionalitat, i sempre posant per damunt els interessos de l’equip. Estem segurs que ben aviat tornarà a estar competint al lloc que li correspon, al màxim nivell.