L’ASISA Joventut s’enfronta aquest diumenge al Real Madrid (12:30h, Movistar Arena) buscant seguir amb la bona dinàmica del tram final d’ACB
Després de passar per sobre del Morabanc Andorra aquest dijous, l’ASISA Joventut ja ha de pensar en el partit de diumenge al Movistar Arena contra el Real Madrid (12:30h). Els de Dani Miret són sisens amb un balanç de 18-11, i un triomf a casa del líder, consolidaria aquest Top6 dels verd-i-negres.
La Penya afronta aquest tram final amb ganes per fer el millor play-off possible. Ludde Hakanson analitza el moment de l’equip i el partit contra els blancs: “Vam fer un molt bon partit contra el Morabanc Andorra després de molts dies sense jugar. Ara ve un partit molt difícil fora de casa, que crec que com a visitants hem de millorar, sobretot pels play-offs, perquè hem de guanyar partits difícils fora de casa. És setmana de F4 per a ells, segur que voldran fer un bon partit per arribar amb bones sensacions. Esperem la millor versió del Real Madrid”.
Els verd-i-negres passaran de 12 dies sense competició oficial a jugar 5 partits en les properes dues setmanes més els enfrontaments dels play-offs. Per al suec, “ara ve la millor part de la temporada. Hem tingut temps per entrenar molt aquests dies, i també per tenir moments de descans. Crec que ens ha anat bé per ara no tenir cap excusa i estar frescos físicament pels partits”.
Un dels aspectes claus per poder veure la millor versió de la Penya és l’encert des del triple. Sobretot a les primeres parts contra Unicaja i Andorra, l’equip va tenir moments de molt encert. Segons Hakanson, “el que hem d’intentar fer és jugar bé per arribar a tenir bons llançaments. I després llançar amb confiança, és el que podem controlar. Esperem que arribi un bon mes de competició des del triple perquè sabem que ho necessitem i són molt importants pel nostre joc”.
Jugadors disponibles pel partit contra el Real Madrid
Ante Tomic és baixa, mentre que Simon Birgander és dubte per molèsties musculars.































