L’ASISA Joventut encara el tram final de l’ACB amb l’objectiu de lluitar pel Top6. Aquest dijous ens visita el Morabanc Andorra (20h, Olímpic) 

En poc més de dues setmanes l’ASISA Joventut tancarà la fase regular de la Lliga Endesa, i seran els propers resultats els que marcaran la posició final de l’equip de Dani Miret. Els verd-i-negres, sisens a la lliga, tenen la classificació matemàtica pels play-offs a tocar, però han de sumar més victòries. I la primera opció arriba aquest dijous a l’Olímpic contra el Morabanc Andorra (20h).

La Penya ha guanyat 11 dels 14 partits que ha disputat com a local, i espera que el temple badaloní continuï sent un fortí. Són cinc partits que marcaran la posició final del Joventut, tal com explica Michael Ruzic: “El nostre objectiu era acabar al Top4, però crec que no serà possible. Encara hem de lluitar a les darreres jornades, perquè cada partit significa molt. Volem acabar en la millor posició possible per tenir un bon rival als play-offs. Hem de guanyar a casa sempre. L’afició ve a veure’t i has de guanyar per ells. Volem fer-ho contra tots els equips, no només amb l’Andorra i el Burgos. Els partits a casa són més fàcils, tens més energia i el suport de la teva afició”.

El rival de demà, el Morabanc Andorra, ocupa posicions de descens, però ve de sumar dues grans victòries a Tenerife i a casa contra el BAXI Manresa. Explica el croat que “l’Andorra ha millorat molt últimament, són un millor equip a les darreres jornades. Sé que serà un partit molt dur perquè ells estan en una situació on lluiten per seguir a l’ACB. Aquests partits mai són fàcils, hem de sortir a per ells, donar el nostre 100%. Estic molt content per retrobar-me amb l’Artem i jugar contra ell. Ens coneixem molt bé, ara està jugant molt bé. Espero un partit difícil”, confessa Ruzic sobre el seu duel contra l’ex de la Penya Artem Pustovyi.

Jugadors disponibles pel partit contra el Morabanc Andorra

Dani Miret no podrà comptar amb Ante Tomic.