El Club Joventut Badalona lamenta profundament els fets succeïts durant el dia d’avui i que finalment han derivat en la suspensió del partit entre l’ASISA Joventut i l’Unicaja.

Com abans de cada partit i seguint el protocol habitual, els responsables tècnics han fet la comprovació de tota la instal·lació 3 hores abans del salt inicial. En aquestes proves no s’ha detectat cap anomalia.

Ha estat a uns 40 minuts de començar el partit quan el videomarcador ha començat a donar errors en la recepció de les dades enviades des de les consoles de la taula d’anotadors.

S’ha reiniciat el sistema, i s’ha pogut disputar la primera part amb els marcadors de fons, malgrat que el videomarcador central continuava sense funcionar correctament.

Ha estat durant el descans quan s’ha acabat de desconfigurar per complet la instal·lació tècnica, incloent-hi els marcadors de fons. Malgrat els intents de trobar una solució per poder continuar tal i com s’havia fet a la primera part, no ha estat possible i s’ha hagut de suspendre el partit.

Immediatament, es procedirà a una revisió en profunditat de la instal·lació que permeti detectar i solucionar el problema de manera definitiva el més aviat possible.

Quan es decideixi la data per a la disputa de la segona part partit, informarem del procediment a seguir per poder presenciar el que resta de duel.

Demanem disculpes pels fets succeïts durant la tarda d’avui.