La Penya guanya a Gran Canària (70-108), però el triomf d’Araski a Estepona fa que les verd-i-negres perdin la categoria 

El Club Joventut Badalona diu adeu a la Lliga Femenina Endesa. La Penya va guanyar a la pista de l’SPAR Gran Canaria per 70 a 108, però l’equip de Fabián Téllez havia d’esperar que l’Araski no fos capaç de vèncer a l’Estepona, i les basques, en un final ajustat, es van endur el triomf i van aconseguir la salvació (74-77).

El partit del Joventut a les Illes Canàries no va tenir gaire història. Des del salt inicial, les verd-i-negres van ser molt superiors a les locals, amb una Laura Piera inspiradíssima amb 17 punts al primer quart (16-32). Al descans, el duel ja estava completament resolt (31-58), i la Penya havia de segellar el triomf i esperar que la sort acompanyés a Estepona.

En un duel sense història a la segona meitat, els debuts de les júniors Martina Gironella (9 punts) i Laia Nieto (2 punts) van ser la millor notícia per un Joventut que passava per sobre de l’SPAR Gran Canaria. Al final, 70 a 108, amb Piera com a màxima anotadora amb 25 punts.

Però va ser un triomf estèril, perquè l’Araski no va fallar a Andalusia, i amb els resultats finals, el Joventut va certificar el seu descens a Lliga Femenina Challenge dos anys després d’haver arribat al màxim nivell del bàsquet espanyol.