La Penya cedeix davant el Real Madrid a domicili per tancar la seva participació en la primera edició de la Liga U (72-61) 

La catorzena jornada de la segona fase de la Liga U conduïa el Joventut Badalona fins a la Ciutat Real Madrid. A la capital espanyola, els verd-i-negres s'enfrontaven al Real Madrid en el que significava el seu últim partit de la temporada en la competició nacional sub-22. Amb un balanç total de 2 victòries i 11 derrotes a la segona fase, l'equip de Jaume Sala tancava un any dur pel que fa als resultats, però ric en aprenentatge. El rival en aquest tancament arribava a la cita com a segon classificat del Grup A, amb un rècord oposat d'11 victòries i 2 derrotes.

Amb dos triples seguits només arrencar el partit, la Penya ha deixat clares les seves intencions de sortir a competir de tu a tu al segon classificat del Grup A. Els de Jaume Sala s'han posat en avantatge des de l'inici i no han deixat d'anar al capdavant fins a l'últim minut del primer quart. Al llarg dels últims instants, una sèrie de bones possessions han valgut al Real Madrid per agafar el seu primer avantatge del partit i tancar els primers 10 minuts sota un marcador de 19-14.

El guió de l'encontre ha fet un gir de 180 graus només començar el segon període. La Penya s'ha estancat per complet en atac, els locals han aprofitat aquesta situació i, quan faltaven 8 minuts pel descans, s'han posat a +10. Quan semblava que el Real Madrid s'escapava, els verd-i-negres s'han mantingut ferms, han retallat distàncies i han aguantat el tipus, malgrat que els blancs han tornat a trepitjar l'accelerador de cara al desenllaç d'un segon període que ha arribat a la seva fi amb un resultat de 45-25.

La tornada dels vestidors ens ha ofert una tònica similar a la que hem pogut veure abans del descans, amb el Real Madrid mantenint el seu avantatge fins que s'ha voltat l'equador del tercer quart. A partir d'aquí, la Penya ha tornat a recórrer a la intensitat i l'orgull per mirar de capgirar el desavantatge psicològic del -20, encara que l'equip local ha tornat a recuperar la iniciativa en els últims minuts, tancant el penúltim quart amb un 62-41 a l'electrònic.

Amb l'últim quart iniciat a 21 punts de distància, els badalonins han enfocat els instants finals de la temporada per limitar danys i desfer-se de qualsevol pressió. Els de Jaume Sala han millorat en la recta final i fins i tot han tornat a retallar distàncies, encara que el desenllaç del duel s'ha jugat a tall d'anècdota i l'encontre ha arribat a la seva fi amb un resultat definitiu de 72-61. D'aquesta manera, la Penya tanca la seva participació en la primera temporada de la Liga U amb 6 victòries i 22 derrotes en 28 partits disputats en les dues fases de la competició nacional sub-22.

Alguns dels jugadors verd-i-negres més destacats al llarg del duel han estat Diego Niebla (15 punts i 5 rebots), Adrián Torres (11 punts i 3/6 en T3) o Eric del Castillo (6 punts i 2/2 en T3).