Després de la dura eliminació a la BCL, l’ASISA Joventut rep aquest dissabte al Kosner Baskonia (19:30h, Olímpic) en un duel molt important en la lluita pels play-offs 

Era la gran il·lusió de la temporada: la F4 de la BCL a l’Olímpic, però l’ASISA Joventut no va poder superar les adversitats a Grècia i va perdre contra l’AEK. És un cop molt dur, però els verd-i-negres s’han de refer el més aviat possible perquè la lluita pels play-offs entra en la fase decisiva. I el rival d’aquest dissabte a l’Olímpic (19:30h), el Kosner Baskonia, es troba en un bon moment i és quart a l’ACB.

La Penya ocupa la sisena plaça en una lluita molt intensa per les primeres posicions de la Lliga Endesa, però el cop de quedar fora de la BCL ha estat molt dur. Ho explica Dani Miret: “Teníem grans expectatives. Pel fet d’haver començat molt bé i perquè la F4 era a Badalona. Tant per la gent com per a l’equip emocionalment és un cop no haver-ho aconseguit, però crec que té mèrit l’eliminatòria que hem fet amb les circumstàncies que ens hem trobat. Estic orgullós de com l’equip ha competit”.

El de demà contra el Kosner Baskonia és un duel molt important en el tram final de l’ACB per intentar acabar el més amunt possible. Un rival molt complicat, i que Miret analitza: “Veig a un Baskonia molt potent. A nivell físic tenen uns emparellaments amb jugadors que poden defensar molt bé tot, són molt sòlids, han guanyat 8 seguits a l’ACB. Són un equip que ha guanyat la Copa del Rei de manera brillant. Ara estan molt seriosos i ens exigiran que estiguem molt seriosos, molt concentrats, perquè tenen jugadors amb molt talent”.

L’ASISA Joventut està tocat, però amb ganes d’aixecar-se. I el factor públic, imprescindible fins ara, s’espera que sigui molt important. Per a Miret, “entenc que tothom reacciona de forma diferent perquè emocionalment cadascú és diferent. Entenc que hi hagi gent que encara no ho hagi superat, entre tots ens hem d’animar. Demà tenim l’opció de donar una resposta ràpida al que ha passat. La gent ens ha ajudat molt aquest any, hem sentit el seu suport. Demà entenem que costi arrencar, però és un bon escenari per nosaltres per donar motius a la nostra afició. La nostra gent és un factor guanyador”.

Jugadors disponibles pel partit contra el Kosner Baskonia

Simon Birgander, que va fer un gran esforç el passat dimecres, és dubte per molèsties a la fàscia del peu dret. Ante Tomic és baixa.