L’equip de Miret arrenca fent un gran bàsquet davant l'Hiopos Lleida (78-62)
El Club Joventut Badalona ha guanyat el primer partit de preparació de la pretemporada 25-26 davant el Hiopos Lleida. Una bona posada en escena de la Penya, que ha sabut competir i allunyar-se en el marcador al llarg de la segona part del duel, més parell durant els primers minuts.
El resultat del primer quart amb empat a 20 a l’electrònic deixava veure la igualtat sobre la pista de Sant Julià de Vilatorta. Amb el pas dels minuts, però, els verd-i-negres es van fer amb el domini del partit, gràcies, en part, a la gran aportació ofensiva de les dues cares “noves”: Ricky Rubio (8 punts) i Cameron Hunt (16 punts). L’aportació del base i l’escorta, sumada a un bon nivell general de la resta de l’equip, van fer que la balança es decantés cap al bàndol badaloní en començar el tercer quart.
La segona part va acabar de posar la cirereta a un debut en el qual van anotar tots els jugadors que van comptar amb minuts sobre la pista. Un bon inici d’una pretemporada que continuarà contra el Bàsquet Girona el pròxim dissabte 6 de setembre a les 20:30 hores, també, a Sant Julià de Vilatorta.































