El Club Joventut Badalona i l’aler neerlandès Yannick Kraag amplien el seu vincle fins al 30 de juny del 2026. La Penya s’assegura la continuïtat d’una jove promesa de 19 anys que aquest any ja ha demostrat la seva qualitat al CB Prat a LEB Or.

Yannick Kraag (16/10/2002, Amsterdam, Països Baixos) va arribar al Joventut l’any 2019 en una aposta del Club per un jugador que ha anat creixent de la mà de la Penya i el CB Prat.

Aquesta temporada, Kraag ha jugat 34 partits a la LEB Or on ha fet un gran curs amb 9’3 punts per partit i 3 rebots defensant els colors del CB Prat. A més, el jugador neerlandès ha estat en dinàmica del primer equip del Joventut, arribant a disputar minuts contra el Barça al partit de lliga regular de l’ACB que es va disputar a l’Olímpic, i també a l’Eurocup contra l’Slask Wroclaw. El seu debut amb la Penya va ser l’1 de novembre del 2020 a l’ACB contra el Movistar Estudiantes, i a l’Eurocup, dues setmanes més tard, contra el Bahcesehir Koleji Istanbul.

Amb la renovació de Kraag, la Penya continua assegurant-se comptar en el present i el futur amb jugadors de màxima projecció com són els casos de Joel Parra, Pep Busquets, Zsombor Maronka, Miguel Allen i Jordi Rodríguez.