El Club Joventut Badalona s’assegura la continuïtat del jove Zsombor Maronka. L’aler hongarès de 2,08m ha renovat amb la Penya i defensarà la samarreta verd-i-negre fins al 30 de Juny del 2027.

Zsombor Maronka (Szeged, Hongria, 10/9/2002) va arribar al planter del Joventut l’any 2016 en categoria Cadet havent jugat abans al Szedeák Szeged, i actualment alterna el primer equip de la Penya i el CB Prat.

El seu debut oficial amb el primer equip va ser en competició europea, a la 7DAYS EuroCup contra el Bahcesehir Koleji Istanbul el 17 de novembre del 2020. 5 dies més tard, ho va fer a l’ACB a la pista de l’Acunsa GBC (4 punts en 6 minuts). Aquesta temporada ha disputat un total de 8 partits a la Lliga Endesa, destacant el partit davant el Bàsquet Manresa on va aconseguir la seva màxima anotació (12 punts) el passat 9 d’octubre.

Declaracions de Zsombor Maronka:

“Estic molt content per la renovació, és un somni que s’ha fet realitat i estic molt agraït al Club. Vaig arribar amb 13 anys quan era un nen i ja considero Badalona casa meva. En aquests pròxims anys vull gaudir el màxim possible, intentar seguir creixent com a club, com a persona i també com a jugador”.