Agraïments al primer equip, empleats del Club i afició pel duel del Palau Blaugrana

El Consell d’Administració del Club Joventut Badalona vol expressar la seva immensa gratitud per l’esforç de tots els jugadors i staff del primer equip, que ahir van aconseguir una victòria vital contra el Tofas Bursa, imposant-se també a les adversitats d’haver de jugar com a locals lluny del Palau Olímpic de Badalona, i a les nombroses baixes que els van afectar de cara al duel contra els turcs.

També, el Consell vol donar a les gràcies i felicitar a tots els empleats del Club per la gran labor realitzada, a l’hora d’organitzar el partit i gestionar tota la logística, tasques que es van dur a terme a la perfecció, malgrat el contratemps d’haver-les fet en un escenari completament diferent de l’habitual i al poc temps d’antelació.

El Consell també vol agrair a tots els aficionats que, malgrat les condicions adverses meteorològiques, van desplaçar-se a Barcelona per animar a l’equip en un partit tan important del TOP16 de l’EuroCup, esdevenint un pilar fonamental del triomf aconseguit al Palau Blaugrana.